woensdag 5 november 2014

Weekly Deals and Hugs and Kisses

Het is weer woensdag dus dat betekent dat de nieuwe Weekly Deals weer online zijn.  ;) Voor deze week zijn het  de volgende artikelen.



Zit er iets voor je bij laat het mij dan weten en ik bestel het mee voor je. Ook gewone bestellingen kan je doorgeven aan mij op m.zwackhalen@planet.nl .




Dit werkje lag er ook nog van Convention om af te maken. ( Convention is een grote bijeenkomst van alle Demonstratrices uit Europa, heel erg leuk. :))  )
In de workshopje ruimte kon je de Blendabilities uit proberen en deze stempel vond ik zo leuk ( en deze heb ik niet ) dat ik aan het kleuren geslagen ben. Helaas kon ik hem niet afmaken want het volgende programma begon alweer.
Dus dat heb ik nu maar thuis gedaan. ;)



Na het inkleuren heb ik de afbeelding geembossed met de Perfect Polka Dots Embossingfolder.
Daarna heb ik met de Star Confetti Pons uit Silver Glimmer Paper de sterren geponst en hier een paar accenten mee aangebracht. Want een klein beetje bling hoort erbij, nietwaar? :)
Ik heb hem gemat met het Designpapier uit de In Color 2013-2015 Designer Series Paper Stack.


Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White.
Designpapier: In Color 2013-2015 Designer Series Paper Stack, Silver Glimmer Paper.
Stempels: Today en Everyday, Good Greetings.
Gereedschap: Star Confetti Punch, Perfect Polka Dots Embossingfolder.
Inkt: Memento Tuxedo Black.
Blendabilities: Daffodil Delight, Coastal Cabana, Melon Mambo, Cherry Cobbler.


Nu eens kijken wie deze kaart mag ontvangen. ;)

Fijne dag en bedankt voor je bezoek.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: