zondag 23 november 2014

Happy Wonderful Christmas en leuke Instap Aktie bij SU

De Challenge die Marjan bedacht heeft voor de Dutch Card Lovers is :

Gebruik vierkantjes op je kaart. Hoe en op welke manier is aan jou.

Ik vindt hem weer leuk :) en je kan er alle kanten mee op. Kijk maar eens op ons Challenge Blog naar de uitwerkingen van de andere DT leden. Iedereen heeft deze opdracht anders gebruikt. Zo leuk weer om alle verschillen te zien.

Ik heb gekozen voor een vierkanten kaart, maar ditmaal heb ik de kaart uit gestanst met de grootste mal die in de Square Framelits zit. Ik wilde dit keer geen strakke kaart maar eentje met een geschulpte rand.
Het designpapier bestaat ook uit vierkantjes en hier heb ik een vierkant uit gestanst met een kleinere mal zodat ik daarachter een kerstwens kon stempelen.
De kerstboom heb ik uit geponst met de Tree Punch en daarna geembossed met de Fancy Fan embossingfolder. Juist dat geeft een leuk accent aan de kerstboom.
Het gouden draadje heb ik uit een streng Gold Bakers Twine gehaald en om de boom heen gewikkeld en toen afgewerkt met de Jewels Basic Pearls.
Het goudkleurig accent  heb ik ook terug laten komen in de sterren linksboven op de kaart. Deze heb ik uit geponst met de ster pons uit de  Itty Bitty Accents Punch Pack en de Confetti Star Pons.



 
 
 
 
Deze artikelen heb ik gebruikt voor mijn kaart.


Built for Free Using: My Stampin Blog






Kortlopende Instap Aktie van SU - van 25 November tot 2 December



Van 25 November tot 2 December kan je instappen als Demonstratrice met 25% korting op je Starterskit. Je betaalt dan geen 129,00 euro voor je Starterskit maar 96,75 en daarvoor mag je voor 175,00 euro aan artikelen uit zoeken voor je Starterskit.


Daarbovenop krijg je nog eens 5% Cash Bonus op je aankopen die je in December doet. Dat is nog eens een leuke Aktie of niet?  :)
Mocht je hierover vragen hebben dan kan je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Mocht je zo enthousiast zijn en besluiten om meteen in te willen stappen dan kan jij je hier aanmelden. ( tussen 25 november tot 2 december )


Elk kwartaal houden wij een Team Meeting en volgende week zaterdag de 29e  hebben wij weer onze Team Dag en jij kan er dan ook bij zijn. Wij zijn een klein Team waar gezelligheid en behulpzaamheid voorop staat. En het maakt niet uit of jij als Hobby demo aan de slag wil of dat je echt je werk ervan wilt maken. Iedereen is welkom. :)
Ik hoop je graag te verwelkomen in ons Team. :)
Net als alle andere DT leden die ingestapt zijn in mijn Team ontvang je ook van mij een Starters Kit.
En mag ik jou verwelkomen in mijn Team??


Een fijne dag allemaal.
Hopelijk is het weer mooi zodat we nog even de tuin in kunnen om alles winterklaar te maken. Gisteren hebben we al een hoop gesnoeid maar er ligt nog een hoop blad in de tuin dat eruit moet dus we hoeven ons nog niet te vervelen. ;)

Groetjes Rosalien

 

2 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow mooi met die Engelse ruitjes!

Margot zei

Op en top kerst dit kaartje!