zaterdag 9 juni 2018

A Special Note of Thanks To You

Vandaag een simpel kaartje met een mooi effect.
Deze techniek zag ik van de week voorbij komen bij een collega demo en dat inspireerde mij om hem ook te maken.
Volgens mij  is het alweer een jaar geleden dat ik deze techniek gebruikt hebt.
Heel leuk om te doen dus ik zou hem zeker een keer uit proberen.


Op een vel Whisper White heb ik 2 schuine lijnen getrokken waarbij ik in het midden de tekst gestempeld hebt. ( Wood Words )





Tegen de schuine lijn heb ik een post-it note papiertje geplakt en daar de bloem  ( Floral Phrases )overheen gestempeld.
Vervolgens heb ik het post-it note papiertje omgedraaid en tegen de andere schuine lijn aangelegd en ook hier weer de bloem er overheen gestempeld.
Daarna heb ik tegen beide schuine lijnen een strookje washi tape ( Pick a Pattern ) geplakt zodat het mooi afsteekt.
Als laatste heb ik de bloemen ingekleurd met de Stampin Blends.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: