vrijdag 15 juni 2018

Thanks

Deze keer heb ik heerlijk zitten spelen en kleuren met het Graceful Glass Designer Vellum.
Dit is een leuke set met verschillende patronen met een glas in lood effect.




Hier heb ik een strook van het Vellum op de achterkant ingekleurd met de In Color markers.
De kleuren die ik hiervoor gebruikt hebt zijn : Grapefruit Grove, Lovely Lipstick en Pineapple Punch.
Als basis voor de kaart heb ik Lovely Lipstick genomen.
De tekst komt uit de set "Jar of Love".
Onder de tekst heb ik een accent gemaakt dmv. een banner in de kleur Pineapple Punch.
Het 1/8 Black Cord lint is heef fijn en heeft een heel smal glitter laagje.
In het echt ziet het er heel mooi uit.
Rechtsboven op de kaart heb ik een paar zwarte Faceted Dots geplakt.
Het is leuk als je het zwart nog een keer terug laat komen op de kaart zodat het weer één geheel wordt.



Creatieve Groetjes,



Rosalien