maandag 11 juni 2018

This Little Piggy...

Kennen jullie de  stempelset "This Little Piggy" al ?
Hij is zo leuk, hieronder zie je hem als set.



Ze zijn zo lekker eigenwijs en toen ik het roze designpapier  uit de serie "Share What You Love"  designpapier in handen had moest ik meteen aan deze set denken.
Vandaar vandaag een kaartje met een varken. ;)


Als basis voor de kaart heb ik Whisper White Cardstock gebruikt en daarop het designpapier "Share What You Love" geplakt met een stukje Cardstock in de kleur Petal Pink.
Het varkentje heb ik ingekleurd met de Stampin Blends en uit gestanst met de Stitched Shapes Framelits.




You Can Make It Kit

Wist je trouwens dat je deze stempelset ook in een Kit kan verkrijgen?
In de nieuwe Annual Catalogus zie je verschillende Kits staan die "You Can Make It" heten.
En in deze Kits zit alles om meteen aan de slag te kunnen.
Je kijkt heel makkelijk over deze Kits heen ( ik dus ook ) vandaar dat ik ze even in de belangstelling zet.




In de Kit "This Little Piggy Cards" zit het volgende :

* This Little Piggy Clear-Mount Stamp Set
* Clear Block D
* Whisper White Memories & More Cards & Envelopes
* Memento Pad
* Granny Apple Green Light Stampin' Blend
* Petal Pink Dark Stampin' Blend
* Whisper White Solid Baker's Twine



Deze Kit kost  : 64,50 euro.

Wil je liever alleen de stempel dan kost hij : 

24,00 euro in Clear
34,00 euro op Hout.



Mocht je iets willen bestellen of heb je vragen dan mag je altijd contact met mij opnemen.
Aankomende zondag de 17e gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
Wil je mee bestellen zorg dan dat zondagavond voor 20:00 uur je bestelling bij mij binnen is.

Je kan ook je bestelling rechtstreeks laten bezorgen dus je hoeft niet op een verzamelbestelling te wachten.
De standaard verzendkosten voor rechtstreeks bestellen bedragen 5,95 euro.

Bestel je voor 60,00 euro of meer dan betaal je geen verzendkosten. ;)


Geniet van deze mooie dag en tot de volgende keer. ;)




Creatieve Groetjes,


Rosalien



Geen opmerkingen: