zondag 16 september 2018

Beterschap

Mijn man is al een paar maanden ziek ( longontsteking die niet weg wil ) en bij nader onderzoek blijkt hij zieker als we dachten. We zijn nu veel in het ziekenhuis te vinden voor allerlei onderzoeken en hebben nog 1 onderzoek te gaan en dan is het nog 1 week wachten op de uitslag en dan weten we of het de Leukemie is die weer opspeelt of dat deze overgegaan is naar Non-Hodgekin. Heel spannend dus.
Vandaar dat het ook rustig is hier. Er is even niet zoveel tijd om creatief bezig te zijn.

Aangezien het mijn beurt is om de Challenge te verzinnen bij de Dutch Card Lovers werd de uitdaging : Maak een "Beterschaps" kaart.



Voor het designpapier heb ik gekozen voor de schitterende lijn "Frosted Floral Specialty Designer Series Paper".
Dit is voor mij echt een blijvertje.
Hierbij heb ik de bijpassende stempelset "First Frost" en de "Frosted Bouquet Framelits" gebruikt.
De tekst is gestempeld met de set "Pick a Pennant" .
De blaadjes heb ik uit Vellum en Cardstock ( "Soft Sea Foam" )  gestanst.
Voor de bloemen heb neutrale en stoere kleuren gekozen, namelijk Night Of Navy, Powder Pink, Soft Sea Foam, Tranquil Tide en Pear Pizzazz. Met de Wink of Stela Clear heb ik daarna  een glitter laagje aangebracht op de bloemen.
En als laatste is de tekst gestempeld in de kleur Soft Suede.
Het Burlap Ribbon doet het leuk als accent op de kaart. ;)







Ik heb geprobeerd een close-up foto te maken zodat je het glitterlaagje op de bloemen kan zien.




Yep, ik ben tevreden over de kaart.
Wat vinden jullie?
Mocht je zin hebben in deze leuke uitdaging doe dan gezellig mee met ons. ;)




Creatieve Groetjes,


Rosalien

5 opmerkingen:

Marjan zei

Je kaart is erg mooi, Rosalien en ik wens jullie beiden veel sterkte maar vooral goed nieuws.

Anita zei

Mooie kaart Rosalien maar vooral heel veel sterkte de komende spannende tijd.

Liefs
Anita

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart maar de aanleiding is niet zo prachtig sterkte hoor.

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart. Helaas is de aanleiding helemaal prachtig heel veel sterkte.

Dora zei

Prachtige kaart! Wat spannend gebeuren bij jullie. Ik wens jullie sterkte toe.