zondag 2 september 2018

Merry Little Christmas


En vandaag starten de Challenges weer bij de Dutch Card Lovers.
En omdat dit de eerste Challenge is na de zomervakantie maken we het jullie makkelijk en is het Thema : Alles mag!
En ik ga voor een kerstkaart. ;)


Een paar dagen geleden liet ik een kaartje zien waarbij ik een doorlijkje gemaakt had. En dat uitgestanste gedeelte heb ik vandaag gebruikt op dit kaartje.
Deze keer heb ik gekozen voor de kleur Merry Merlot als basiskaart. Dit is een prachtige donkere rode kleur.
Hierop heb ik de kleur Night Of Navy gebruikt, een schitterende kleurencombinatie.







De ribbel op de voorkant is gemaakt met de nieuwe Corrugated Dynamic Textured Impressions Embossing Folder. ( een hele mond vol )
De kerstboom komt uit de set "In the Woods Framelits".
Echt super leuk dat hij de blaadjes gedeeltelijk uit stanst en je deze omhoog kan duwen voor een 3d effect.
De tekst is van de set "Peaceful Noel".


En wat vinden jullie leuker, de traditionele kerstkleuren en printjes of toch liever de niet traditionele kerstkaarten?


Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar niet traditionele kerstkaarten.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

aussie aNNie zei

Beautiful card Rosalien, love your fabulous design and corrugated textures..xx