dinsdag 4 september 2018

Winter Cheer

En hier zijn ze weer de grappige sneeuwmannen. :)
Vandaag ben ik voor een verpakking met een setje kaarten en enveloppen gegaan.
De Acetate Card Box is hier uitermate geschikt voor.







Om het doosje heen heb ik een band  gemaakt waarop ik random alle sneeuwmannen uit de set gestempeld hebt.
Deze zijn ingekleurd met de Stampin Blends.
Daaromheen nog een strik met het Shimmer lint in de kleur Pear Pizzazz. ( dit lint geeft een heel mooi subtiel glittertje af )
In mijn voorraad had ik nog van die leuke kleine belletjes die er perfect bijpaste en met het Whisper White/Silver Bakers Twine heb ik hem aan de strik gedaan.


En dit zijn de kaarten met bijpassende envelop die erin zitten.
Om de kaart heen heb ik met het  Paper Piercing Pack Essentials  ( retired ) een dubbele rand geprikt.








Ik wordt helemaal blij van de sneeuwmannen. Dit is voor mij een blijvertje. :)



Nu eens denken wat mijn volgend projectje gaat worden.
Ik heb al een leuk project in gedachten maar deze is wel bewerkelijk en ik moet hier nog een ontwerp van maken van hoe ik het wil.
Dus nog even geduld.
En  al nieuwsgierig wat het is?....hihi....
Doe een gokje en degene die het raad ontvangt van mij een leuke kaart. :)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: