vrijdag 31 augustus 2018

Super gaaf Designpapier!

Vroeger maakte ik eigenlijk altijd standaard kerstkaarten in de traditionele kerstkleuren en nu vind ik het veel leuker om niet traditionele kleuren te gebruiken.
Hoe blij was ik toen ik de Herfst/Winter Catalogus open sloeg en 2 lijnen kerstpapier zag in niet traditionele kleuren en printjes.
Ik ben helemaal verliefd op dit designpapier genaamd  "Frosted Floral Specialty Paper".
Is hij niet gaaf? :)




En ik ga voor een leuk simpel kaartje met een doorkijkje.
Voor de basiskaart heb ik Night Of Navy gebruikt.
Het uit gestanste gedeelte heb ik bewaard voor een ander kaartje die ik binnenkort laat zien. ;)
Voor de binnenkant heb ik gebruik gemaakt van de bijpassende stempelset "First Frost" en ik heb gestempeld in de kleuren Night of Nayv, Merry Merlot en Pear Pizzazz..
Bij de stempelset zijn ook weer bijpassende framelits verkrijgbaar.
Ik kan niet wachten tot ik de Catalogus met jullie kan delen. Hij is zo gaaf!!
Aan de zijkant van de kaart heb ik nog een stukje fluweel lint  in Tranquil Tide bevestigd. Deze is heel zacht en mooi en heb ik vastgeknoopt met Black Berry Bliss bakers twine.


Ben je ook nieuwsgierig naar de Catalogus en wil je hem graag ontvangen?
Tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem naar je op.
Stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl .


Een hele fijne dag gewenst. :)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: