woensdag 1 augustus 2018

Nieuwe aktie's in Augustus




Heb je het al gezien? De Bonus Days zijn er weer. :)






In de maand Augustus ontvang je bij elke 60,00 euro die je besteed een kortingscoupon van 6,00 euro.
Dat betekent als je voor 120,00 euro koopt je 2 kortingscoupons van 6,00 euro ontvangt, enz.
Deze kortingscoupons kan je dan in September verzilveren.
Harstikke leuk natuurlijk, zeker omdat je dan al uit de Herfst/Winter Catalogus kan bestellen.



Ook hebben we in de maand Augustus een Limited Edition set te koop.
Dat wil zeggen dat hij alleen deze maand te verkrijgen is en niet in de collectie komt.
Het gaat om de Blended Seasons Bundle.
Natuurlijk kan je hem ook los van elkaar kopen. ;)
En we hebben nieuwe kleuren Watercolor Pencils.







Zoals je ziet weer super leuke artikelen.


Vanmorgen konden wij ook al zien wat er in de nieuwe Herfst/Winter Catalogus komt en er is genoeg leuks voor mij. :)
Wij kunnen de nieuwe Catalogussen ook al bestellen. Wil jij hem graag ontvangen?
Stuur mij dan een mailtje en tegen de vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem naar je op.

Heb je vragen of wil je en bestelling plaatsen?
Neem dan contact met mij op en ik help je graag verder.
Je kan mij bereiken via de mail op m.zwackhalen@planet.nl


Wil je ook op de hoogte blijven van alle nieuwtjes dan kan jij je inschrijven op mijn Nieuwsbrief.
Je vindt het aanmeldingsformulier aan de rechterzijkant op mijn blog.




Creatieve Groetjes,



Rosalien




Geen opmerkingen: