maandag 27 augustus 2018

Online Workshop Mini Album

Gisteren had ik mijn eerste Online Workshop en hebben we een Mini Album gemaakt.
De blauwe variant had ik al eerder laten zien maar deze keer ben ik voor groen gegaan.
De 2  kleuren die ik gebruikt zijn Whisper White Cardstock en Tranquil Tide.
Het designpapier komt uit de retired set "Fresh Floral ".
En ik ga dit album combineren met accenten van kurk.
Voor wie ik dit albumpje ga maken blijft nog even een verrassing. ;)








Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de 3/4 Circle Pons, de Circle Tab Pons, Celebrate You Thinlits, Flourish Thinlits en de Nature's Bakers Twine.


En hoe vinden jullie deze kleur variant in combinatie met kurk?
Of toch liever de blauwe kleur?


Een fijne dag nog verder en leuk dat je langs kwam. :)



Creatieve Groetjes,



Rosalien


2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Mooi album! Gaaf dat gestanste kurk er bij!!

Stampidoe@gmail.com zei

Stuur maar op zou ik zegfen, of je mag het ook brengen. Met andere woirden heel mooi geworden