woensdag 22 augustus 2018

Happy Day!!

Ik vindt sneeuwmannen super leuk en laat Stampin Up nu komen met een gave set van 3 sneeuwmannen genaamd "Spirited Snowmen".  
Dit is één van de sneeuwmannen. 
En heb ik teveel gezegd?

Er staat nog veel meer leuks in de Catalogus. 
We hebben ook een prachtige bundel  die "Winter Woods" heet en daar zit ook de kerstboom bij die ik hier gebruikt hebt.
Het leuke hiervan is dat je er een 3d effect mee kan maken door de bladeren omhoog te duwen.
En met een beetje  "Shimmery White Embossing Paste" erop lijkt het net sneeuw.
De achtergrond is gemaakt met de nieuwe "Currugated Dynamic Embossingfolder".
Ook hier heb ik  het shimmery white embossing paste aangebracht.
Als laatste is de tekst Happy ( Merry Christmas Thinlits ) en Day ( Labeler Alphabet ) toegevoegd.
De sneeuwman heb ik ingekleurd met de Stampin Blends.



Ik ben zo benieuwd wat jullie straks van de Catalogus vinden. Mijn wensenlijst wordt wel langer. 
Nu dat ene geldboompje nog vinden....hihihi…







Wil jij ook graag de Catalogus ontvangen? Stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem op.
Je mag hem ook bij mij thuis in Ellecom  ( bij Arnhem ) ophalen.
En voor vragen mag je altijd contact met mij op nemen. ;)
Tot de volgende keer. 



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: