woensdag 29 augustus 2018

Notes

In mijn tas heb ik altijd een notitie blokje zitten voor als ik een aantekening wil maken.
De vorige was vol en ik vergat hem elke keer te vervangen.
En eindelijk nadat ik voor de zoveelste keer mis greep heb ik een nieuwe.
Zo'n bruin boekje is natuurlijk heel saai dus heb ik hem bekleed met het prachtige designpapier Frosted Floral Specialty Paper. ( herfst/winter catalogus )






Omdat het boekje in de tas zit moet het heel plain and simple zijn en dus heb ik alleen een tag gestanst ( kleur Merry Merlot ) met de Stitched Shapes Framelits en met de Make a Difference stempel set de tekst gestempeld.
Aan het boekje heb ik een Gold Library Clip bevestigd met daaraan het mooie fluweel lint in de kleur Tranquil Tide. Ook deze vind je in de herfst/winter catalogus.



En ik ben weer helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: