maandag 6 augustus 2018

Mijn eerste Kerstkaart van dit jaar...

Wat een warmte hé?
Het is op mijn hobby kamer ook niet te harde. Het is geen pretje om daar nu te gaan zitten hobbyen.
Dit kaartje heb ik s' avonds gemaakt toen het even waaide buiten en met het raam open was het heerlijk!!

Ik heb als basis gekozen voor de Narrow Note Cards en als mat heb ik het Wood Textures Designer Series gebruikt.
Op het designpapier heb ik de sterren gemaakt met Shimmery White Embossing Paste en de Hearts and Stars Masks ( retired ).
Het Embossing Paste geeft een mooi glimmertje weer wat op de foto niet goed tot zijn recht komt.





De sneeuwman komt uit de set Seasonal Chums en deze heb ik uit gestanst met de bijbehorende framelits Seasonal Tags.
Het leuke van deze set vindt ik dat je zowel de voorkant als de achterkant van de figuurtjes hebt zodat je de binnenkant mee kan nemen. :)
De afbeelding heb ik ingekleurd met de Stampin Blends, behalve de hoed daarvoor heb ik de Watercolor Pencil gebruikt.



Het blijft nog even warm begreep ik maar over een paar dagen zijn de temperaturen beter te doen met zo'n 23 tot 25 graden. Dat is even iets anders dan 30 graden en meer. ;)


Een fijne dag en hou je hoofd koel. ;)



Creatieve Groetjes,




Rosalien


Geen opmerkingen: