zondag 14 oktober 2018

A Joyful Christmas

Ellen heeft een super leuke Challenge bedacht voor ons bij de Dutch Card Lovers, namelijk:

Maak een kaart met een achtergrond van blokjes, ruitjes of plaids
Leef je uit, je mag iedere vorm van ruitjes gebruiken; dessin papier, gestempeld, getekend, geverfd, gemaakt met een stencil of een die cut, noem maar op en in iedere gewenste kleur...…………


In de Herfst/winter Catalogus staat een mooie achtergrond stempel genaamd "Buffalo Check", je vindt deze op blz. 38. Ik had hier finaal overheen gekeken en zag hele leuke voorbeelden hiermee van collega's voorbij komen. En ja, toen moest ik hem dus ook hebben....:)
En vandaag komt hij goed van pas.





Ik ben gegaan voor een kerstkaart want mijn voorraad moet ik flink aanvullen want voor je het weet is het zover.
Het hert komt uit de prachtige set "Nature Sings", deze vind je in de Annual Catalogus op blz. 99.
Die is echt heel erg gaaf. Ik hou van deze stijl.
Voor de kleur van de kaart heb ik gekozen voor "Call Me Clover" en gecombineerd met goud accenten.
Het hert is ingekleurd met de blenderpen en inkt.


Ben je op zoek naar inspiratie neem dan zeker een kijkje op ons Challenge Blog. Het Designteam heeft weer  schitterende voorbeelden gemaakt net als onze Gastdesigner.
Ik zou zeggen laat je uitdagen en doe gezellig mee met ons. :)



Een hele fijne dag gewenst. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke voorbeeldkaart! Ruitjes en elanden gaan inderdaad heel goed samen. Lekker stoer!!

Sarah zei

Deze is heel tof. Ruitjes en kerst is ideaal .