maandag 29 oktober 2018

Snowflake Showcase by Stampin' Up!





Deze producten zijn alleen in November verkrijgbaar tot de voorraad op is.
Ik vind ze zo leuk dat ik ze al in de pre-order periode gekocht heb. ( dat is het voordeel van demo zijn...)
Nu gauw tijd vrij maken om er mee te spelen.





Snow is Glistening - 149742 - 25 €






Happiness Surrounds - 149744 - 21 €




Snowfall Thinlits Dies - 149692 - 47 €







Snowflake Trinkets - 149620 - 9,75 €




White Velvet Sheets - 149619 - 6 €




In dit filmpje van Stampin Up laat Shannen de producten zien.
En zijn ze leuk of leuk?? :)







Ik ben heel benieuwd of jullie hem net zo leuk vinden als ik.


Mocht je iets willen bestellen of vragen hebben dan help ik je graag.
Je kan mij bereiken op m.zwackhalen@planet.nl



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: