woensdag 3 oktober 2018

Frosted Floral Specialty Paper

Ik heb het Frosted Floral Specialty Paper weer tevoorschijn gehaald en er schuifkaart mee gemaakt.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de bijbehorende stempelset First Frost.






Ik vindt hem super geworden en dat komt denk ik voornamelijk door het papier die ik zo mooi vindt.


En hebben jullie een favoriet designpapier uit de catalogus?



Creatieve Groetjes,


Rosalien





Gebruikte materialen :

Cardstock: Whisper White, Night of Navy.
Stempel: First Frost.
Designpapier : Frosted Floral Specialty paper.
Embellischments: Velvet Ribbon Tranquil tide, Bakerstwine.
Inkt: Night of Navy, blushing Bride en Tranquil Tide.
Pons: Sprig Punch.
Verder : Wink Of Stellla.



1 opmerking:

Unknown zei

Dit is prachtig papier Rosalien.Ik had het al eerder bij je gezien met een kaart en heb het meteen besteld.De stempel twijfel ik nog over,maar leuk om deze kaart er mee te zien.Groetjes Gerrie.