dinsdag 3 september 2019

Christmas Countdown Project Kit By Stampin' Up!





Deze set lijkt mij helemaal te gek om te maken. Ik vind hem er ook super leuk uit zien. In dit geval is hij samengesteld voor Kerst maar je kan hem natuurlijk ook voor andere doeleinden gebruiken.


Dit filmpje laat je zien hoe de Kit samengesteld is en hoe je hem in elkaar moet zetten.
Het enige wat je nog nodig hebt om dit voorbeeld na te maken zijn de 3 kleuren inkt Mossy Meadow, Early Espresso en Cherry Cobbler.
 Daarnaast heb je nog lijm nodig en de bijpassende stempel Christmas Countdown.








Christmans Countdown Project Kit - 150703 - 36,00 euro.
Christmas Countdown stempel - 151833 - 25,00 euro.





De achtergrond stempels in deze set zijn super gaaf en ook voor andere thema's te gebruiken.
Ik ben verliefd. :)


En ben jij ook verliefd en komt deze op je verlanglijst te staan?
Interesse in deze Kit of stempel?
Zondag 8 Oktober gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Je kan hem natuurlijk ook rechtstreeks laten bezorgen. ;)
Ik  verzorg graag je bestelling en natuurlijk kan je ook met vragen bij mij terecht.




Creatieve Groetjes,

Rosalien

Geen opmerkingen: