zondag 1 september 2019

Kleuren Challenge

De zomerstop zit erop bij de Dutch Card Lovers en vandaag starten we met  een nieuwe Challenge.
De uitdaging is om je door deze foto te laten inspireren door de kleuren of het thema Herfst.





Ik heb mij laten inspireren door de kleuren.
Na weken niet meer creatief bezig te zijn geweest begon het toch een beetje te jeuken en ik vond de tekst daarom wel heel toepasselijk.
"Doe elke dag iets creatiefs".
En dat is juist wat er bij mij op dit moment bij inschiet.
Doordat mijn man zo ziek is neemt dat alle tijd in beslag en juist daarom is het heel belangrijk dat je ook tijd voor jezelf neemt om weer op te kunnen laden.
Mijn voornemen is dan ook om te proberen elke dag of anders om de dag iets creatiefs te doen al is het maar het inkleuren van een afbeelding.




Dus hierbij mijn eerste stap om elke dag creatief bezig te zijn. ;)



Ook zin om mee te doen? Je vindt ons hier.





Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Het fijne van knutselen is dat je je gedachten even kunt verzetten naar iets anders. Een heel toepasselijk kaartje dus in deze herfstkleurjes. Ik hoop dat nog veel momentjes als deze voor jezelf weet te pakken. Sterkte met alles!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje en een leuke challenge Rosalien! xx