vrijdag 27 september 2019

Speciaal Voor de Paarden Liefhebbers .....

Als klein kind was ik al gek op paarden en er niet weg te slaan net als met honden. En eigenlijk is dat nooit veranderd. Ik ben er nog steeds gek op.
En ja als paardenliefhebber kan je deze stempel set  "Let It Ride" niet laten liggen dus hij viel hups in mijn mandje.

De afdruk heb ik gemat op jute zodat het stoere en natuurlijke wat bij de paarden hoort terug komt op de kaart.
Voor het inkleuren heb ik de Stampin Blends gebruikt.








En zijn er nog meer paarden liefhebbers onder ons?




Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Ik heb een verzorgpony gehad en daar is het een beetje bij gebleven maar ik kan me voorstellen dat je als 'paardemeisje' helemaal weg bent van deze set. Mooie kaarten!!!