vrijdag 19 juni 2020

Blog Hop Stamp Impressions Team - Something Old, Something New






Wauw, wat is het lang gelden dat ik mee deed met de Blog Hop van het Stamp Impressions Team.
Van de week toch maar geprobeerd om een kaartje te maken in het Thema : Something old, something new. En het is gelukt.


Wil je meedoen met de Blog Hop?
Hij  begint deze keer bij Salina.



Tijdens het bladeren door de nieuwe Annual Catalogus kwam ik de stempelset "Game On" tegen. Ik moest meteen aan Rinus denken. Hij is gek van schaken en heeft dat ook vele jaren gedaan. Door zijn ziekte moest hij toen noodgedwongen stoppen. Dat vond hij heel moeilijk maar het ging gewoon niet meer.
Ook het kaartensetje in de set deed mij denken aan de vele kaartspelletjes die wij altijd deden tijdens de vakanties.
Het  bracht zoveel herinneringen mee dat ik de stempel gewoon moest hebben.

Vandaar deze keer een mannenkaart met de nieuwe In Color kleuren.
De schaakstukken vooraan heb ik nog een keer extra gestempeld en als 3D opgeplakt zodat je meer diepte in de kaart krijgt.
De schaakstukken en tekst komen uit de set "Game On". ( something new )
De achtergrond is gestempeld met de "All Wired Up" stempel. ( something old ) 





Ik wens jullie heel veel plezier en inspiratie tijdens de Blog Hop



De volgende stop brengt jullie naar Sigrid.





Creatieve Groetjes,



Rosalien

5 opmerkingen:

Salina - PaperStar* zei

Erg leuk Rosalien! En een mooie gedachte erachter ook. Ik geloof dat deze set nu ook op mijn verlanglijstje komt... haha. Groetjes!

Martina zei

What a great card, Rosalien!
xo, Martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gave set idd dit inderdaad Rosalien! Fijn dat je er weer bij bent! En mooi kaartje heb je gemaakt ๐Ÿ˜Š

Stampidoe@gmail.com zei

O, Rosalien wat een mooi idee om deze kaart ermee te maken. Een mooie herinnering, voor jou deze set.
Liefs Yvon๐Ÿ˜˜

Fanny Minne zei

Wat een leuk kaartje Rosalien! die figuren zien er echt goed uit zo!!