dinsdag 16 juni 2020

De Nieuwe In Color Kleuren in de Spotlight





Zijn jullie net zo gek op de nieuwe In Color kleuren als ik? 
Ik vindt ze super combineren met elkaar en dat wilde ik graag aan de klanten laten zien. Daarom staan de In Color kleuren vandaag in de Spotlight.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het nieuwe In Color Designpapier en dan de tekst  ( uit de "Natuurlijk voor Altijd" set ) in één van deze kleuren te stempelen.
Met de bijpasssende die die bij deze set hoort heb ik de blaadjes uit vellum gestanst.
Hier 2 voorbeelden van een serie van dezelfde kaartjes met bij elk een klein detail verschil.











Heb jij de nieuwe Annual  Catalogus al? 
Ik heb nog 1 setje over. 
Alleen voor klanten die hem nog niet hebben ontvangen of mensen die nog een demo zoeken om hun bestelling te plaatsen.
Je mag mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl







Fijne dag. ;)





Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: