zondag 14 juni 2020

Voorzichtig aan beginnen we weer

Na een hele intensieve periode van mantelzorg zijn van mijn man is hij helaas 2 maanden geleden overleden aan zijn ziekte. De stamceltransplantatie heeft hem niet kunnen redden.
Ik ben er nog niet aan toe om weer volop in de SU busines mee te draaien aangezien ik nog midden in het rouwproces zit. 
Maar wil toch heel voorzichtig aan weer wat doen al is het maar voor de afleding.


Gisteren heb ik sinds maanden weer eens een kaartje gemaakt. Dat was fijn om te doen. Deze zal ik binnenkort laten zien.
Vandaag wil de aandacht leggen op het bijwerken van mijn blog en jullie op de hoogte brengen van al het nieuws. Er is nogal wat veranderd.


Zo is de begin deze maand de nieuwe Annual Catlogus uitgekomen samen met een nieuwe Beginners Brochure.
Deze heb ik zojuist in de zijbalk van mijn Blog neergezet waar jullie deze online kunnen bekijken.
Ook is de webwinkel veranderd en nu zelfs in het Nederlands, hoe gaaf is dat!!
Helaas is het nog wel zo dat je via de webwinkel alleen  met een Credit kaart kan betalen. Hopelijk veranderd dit ook nog in de toekomst. Het begin is er in ieder geval. :)
Ook deze nieuwe link naar de webwinkel heb ik aangepast. Het ziet er nu totaal anders uit dus het zal best wennen zijn.



En deze maand hebben we ook een leuke Aktie voor SU liefhebbers.





Tot eind Juni kan je het Starterspakket aanschaffen zoals gewoonlijk  betaal je 129,00 euro voor het Starterspakket en stel je hem samen ter waarde van 175,00 euro aan producten.
Echter deze maand mag je als extra een gratis Bundel uitzoeken. En er zijn zoveel leuke bundels op dit moment dus er zit vast iets leuks bij voor je.




Maar er is meer!!







Om de lancering van de Annual Catalogus een feestelijk tintje te geven krijgen Hostes extra Stampin Rewards bij hun gekwalificeerde bestelling.
Bestel je voor 275,00 euro aan producten dan ontvang je normaal 10% over dat bedrag als Stampin Rewards wat dus 27,50 euro is. 
Tot eind Juni doet SU er 27,00 euro bij. Dat betekent in dit geval dat je voor 54,50 aan gratis producten uit mag zoeken.
Een iedeale gelegenheid om je SU vrienden bij elkaar te roepen en een gezamelijke bestelling te doen.



Wil je meer info dan mag je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl



Tot zover het nieuws en ik hoop op jullie begrip voor het feit dat ik het rustig aan weer oppak en nog niet voor 100% mee draai.


Het kaartje dat ik gemaakt heb zal ik binnenkort laten zien. ;)


Annkomende zondag de 21e doe ik weer een verzamelbestelling de deur. 
Wil je iets mee bestellen laat het mij dan uiterlijk zaterdag avond weten.
Je kan natuurlijk ook een rechtstreekse bestelling doen dan wordt hij gelijk vanuit het SU magazijn bezorgd.



Fijne zondag.




Creatieve Groetjes,


Rosalien



1 opmerking:

Anita zei

Heel verstandig Rosalien dat je het rustig aan doet.
Is heel wat gebeurd in je leven wat weer een plekje moet krijgen.
Heel veel sterkte daarmee.

Liefs Anita