zondag 29 november 2020

Engeltjes

De Challenge bij de DCL staat deze keer in het teken van Engeltjes.

Hiervoor moest ik even op zoek tussen mijn retired stempelsets naar de set  "New Wonder".

De afbeelding heb ik dubbel gestempeld. Eerst op het prachtige designpapier "Feels Like Frost" en daarna op Whisper White Cardstock. Met de Stampin Blends heb ik de afbeelding ingekleurd en op het designpapier geplakt.En als laatste heb ik de Star Elements toegevoegd. Deze steken mooi af op de kaart. :)



Al met al ben ik best tevreden over de kaart.


Ik zou zeggen neem een kijkje op ons Challenge Blog waar super leuke voorbeelden staan van het designteam of doe gezellig mee met ons. ;) 


Creatieve Groetjes,


Rosalien

6 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een geinig engeltje is dit, en een superleuke kaart Rosalien!

Nicole Parmentier zei

Ook al zo een snoezig engeltje bij jou! Het papier dat je voor de achtergrond gebruikt hebt is ook prachtig.

Ilse zei

Wat een leuk kaartje, lief dat engeltje.
Groetjes,
Ilse

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Het is echt een heel lief kaartje geworden Rosalien! Dit engeltje is ook echt heel erg leuk!

anja curvers zei

Een heel erg lief kaartje zo hoor.

Kaartenkraam zei

Mooi achtergrondpapier en wat een grappig engeltje. Zo leuk dat ze de tekst schrijft en die koperen sterretjes maken het geheel helemaal af.

groetjes van Ank