zondag 1 november 2020

Herfst Challenge bij de Dutch Card Lovers

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje geplaatst hebt. Ik probeer langszaam weer creatief bezig te zijn en de ene dag lukt dat beter als de andere dag. Maar voor de Challenge voor vandaag is het gelukt om een kaartje te maken. 



Het Thema wat Yvonne bedacht heeft voor ons is Herfst.

"Laat je inspireren door de afbeeldingen of de kleuren van het moodboard."

Voor mij waren dat de herfstkleuren en de blaadjes. Op aquarel papier heb ik brusho gestrooid in de kleuren geel, groen en rood en daarna met een spritzer gevuld met water erover heen gespoten. De kleuren gaan zich dan mengen en dan krijg je dit mooie resultaat.Daarna heb ik de blaadjes gestempeld. Deze komen uit de set "Puur Natuur".

De tekst heb ik met versamark gestempeld op Early Espresso cardstock en geembossed met witte embossingpoeder.  De rhinestones die ik erop geplakt hebt lijken wel druppels water die erop gevallen zijn en geven het een leuk effect.




Hebben jullie ook zin om mee te doen met onze Challenge? Je vindt ons hier.


Creatieve Groetjes,


Rosalien




3 opmerkingen:

Marjan zei

Ik ging even kijken op het DCL blog en zag je kaart, zo gaaf Rosalien! Echt mooi, gloedvol ook! Fijn dat je weer kaartjes maakt! XX

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig kaartje Rosalien! Wij hebben een Japanse Esdoorn in de tuin en die heeft precies deze warme rode kleur in de herfst. Alsof hij in brand staat.. zo mooi! Ik vind je kaart echt geweldig, fijn dat je er weer lol in krijgt.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je kaartje is echt prachtig Rosalien! Hele mooie kleuren. Fijn dat je weer mee hebt gedaan!!