zondag 14 februari 2021

Challenge DCL

Vandaag is het Valentijns dag en van de week vondt ik hele leuke post in de brievenbus. Van Kety ( SU collega en vriendin ) ontving ik dit leuke kaartje/waxinelichtje houder.




En ook Nicole (  DT lid van de DCL ) verrastte mij met dit leuke pocket kaartje met een lekkere verrassing erin.



Super leuk dames, wat een verwennerij. :) Nogmaals bedankt. 


Vandaag is de nieuwe Challenge begonnen bij de Dutch Card Lovers en de uitdaging  ( bedacht door Yvonne ) is om een slimline kaart te maken met het thema bloemen.  De slimline kaart heeft de maat 21 x 10 cm. ( dubbel gevouwen ).



Voor mijn kaartje heb ik het prachtige "Love You Always Specialty Designpapier" gebruikt. Ik heb gekozen voor de "Forver Blossoms" stempel en deze met de bijbehorende Cherry Blossoms stans uitgestanst. Deze bloem vindt ik echt schittterend  en ik heb hem opgebouwd uit 2 lagen. Het inkleuren heb ik met de Stampin blends gedaan, dat blijft toch mijn favoriete kleurtechniek.

De testen komen uit de Bundle "Many Messages". Hiermee kan je in één keer een hele serie teksten stempelen en uitstanzen. Dus ik heb nu een voorraadje teksten om zo te pakken. Heel handig. ;)


Ik ben benieuwd naar de uitwerkingen van de deelnemers. Bij de vorige Challenge waren zoveel prachtige inzendingen. Probeer er dan maar eens een Top 3 uit te kiezen.


Fijne dag.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Marjan zei

Leuk hè, zulke lieve verrassingen, ik mocht er ook van genieten!
Je bloemen slimline vind ik supermooi! Mooi die achtergrond in verschillend tinten inkt gestempeld en prachtig die tak met bloesem!

Nicole Parmentier zei

Fijn dat je mijn valentijnswens leuk vond Rosalien. Een eigenlijk Amerikaanse traditie maar voor ons kaartenmakers weer een goede gelegenheid om iets te maken en versturen.
Je slimline kaart is prachtig. De bloem past heel mooi bij dit formaat en ook het achtergrond papier met de foil is heel chique in de achtergrond.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart Rosalien! Mooie combinatie van het DSP en de bloemen. En wat een leuke en mooie verrassingen, de onverwachte zijn het leukste!!