dinsdag 9 februari 2021

Kleurenwaaier

Van een klant kreeg ik de vraag of ik ook kleurenwaaiers had van het cardstock van SU. Dit maakt het voor haar makkelijker om te kijken welke kleur zij graag zou willen bestellen of snel te kijken welke kleur mooi bij haar werkstuk past.

Dus ben ik aan de slag gegaan en zie hier het resultaat.





De maat van de kleurenwaaier is 5 cm x 12 cm. De kleurfamilies zijn gescheiden door een Vellum Tag waarop de kleurfamilie staat. Op de achterkant van de gekleurde tags vindt je de naam van de kleur. Wil jij ook graag een kleurenwaaier ontvangen? Je kan deze bestellen door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl. De kleurenwaaier kost 7,00 euro inclusief verzenden. 

Ik heb wel even de tijd nodig om deze te maken aangezien ik ze niet op voorraad heb.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: