vrijdag 19 mei 2023

Blog Hop Stamp Impressions Team - For The Man



Deze keer staat de Blog Hop in het teken van mannen kaarten. En laat ik nu de nieuwe In Color kleuren geweldig vinden voor een stoere mannen kaart. :))


De kleuren die ik gekozen heb zijn Copper Clay en Boho Blue. Dat vindt ik een hele mooie combinatie. En ook nu heb ik weer het nieuwe In Color designpapier gebruikt met de Dots. Als mannen stempel heb ik gekozen voor "He's All That" met de bijbehorende dies.






Bij het eerste kaartje heb ik de afbeelding naar binnen laten vallen door in het midden een opening te creeƫren en de voorkant op te hogen. De afbeelding in de hoek heb ik ook opgehoogd zodat je laagjes krijgt.


Bij het tweede kaartje heb ik alleen de afbeelding opgehoogd zodat deze mooi naar voren komt.


Ik wens jullie heel veel plezier met de Blog Hop en hoop dat jullie veel inspiratie opdoen. Ik ga straks ook mijn rondje maken want ik ben natuurlijk ook heel benieuwd wat mijn collega's gemaakt hebben. :))




Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Martina zei

Great cards! I have also considered using this paper.

Yolanda Pasterkamp zei

Ja, ik vind dit ook de SUPER kleurencombinatie. Leuk om die set op deze manier te gebruiken, zowel kaart 1 als 2.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

SU-per leuke kaartjes Rosalien! Alle twee! x