dinsdag 9 mei 2023

Challenge SU-per Team

Ik geloof dat langzaam aan de creatieviteit terug komt. In ieder geval de zin is er weer. Op facebook zag ik de Challenge van Yvonne voorbij komen van het SU-per Team en ik heb mij ook laten uitdagen. Ik ben niet helemaal tevreden over mijn kaart, maar hé... hij kan er mee door. :)


Ik heb  deze keer weer met de nieuwe In Color kleuren gewerkt en gecombineerd met de stempels van Penny Black. Ik ben weer even in de ban van fun stempels. :)) Heerlijk om deze ook weer uit de kast te halen. Dit model kaart heb ik eerder gemaakt maar dat is wel heeeel erg lang geleden dus heel leuk dat deze weer voorbij kwam.






En ook de binnenkant is versierd. Er ontbrak nog wat aan de kaart dus heb ik met een marker lijntjes getrokken langs de rand en een paar In Color Dots geplaatst.


Creatieve Groetjes,


Rosalien


1 opmerking:

!neke zei

Ik vind hem heel geslaagd !!!!!
Fijn dat de creativiteit weer terug komt !
Groeten Ineke