maandag 8 mei 2023

Lift Challenge

Ik zag bij Marjan een leuke kaart voorbij komen van de Lift Challenge en ik dacht ik doe mee. De bedoeling is dat je een kaart maakt met verschillende kleurvakken of designpapier en met een zwart/wit afbeelding als middelpunt.


Ik dacht meteen aan het nieuwe In Color designpapier van Stampin Up. Niet alleen leuk om de kleuren te laten zien maar er zitten ook hele leuke patroontjes tussen. Deze keer koos voor de rondjes en ik wilde een vrolijke kaart. En hoe leuk is dat als je het combineerd met de leuke stempels van Mo Manning. Kennen jullie ze nog? Je ziet ze eigenlijk nog heel weinig. Wel jammer want ze zijn zo gaaf! Ik heb er 3 varianten mee gemaakt dus ik ben lekker op dreef. :)









De kaarten heb ik lekker simpel gehouden en alleen afgewerkt met de bijpassende In Color Dots. Meer heeft hij echt niet nodig.


Creatieve Groetjes,



Rosalien


3 opmerkingen:

Marjan zei

Oh, je hebt er drie gemaakt,. hoe leuk! Ze zijn enig met dit leuke stippenpapier en de geinige afbeeldingen! Erg leuk dat je meelift met ons, Rosalien!

Nicole Parmentier zei

Leuk zijn ze Rosalien! Het zijn inderdaad super leuke stempels en de polka dots geven een vrolijk tintje aan je kaarten. Net als de gekleurde dots die je hebt gebruikt, echt gaaf! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

Cornelie zei

Ja, due ken ik zeker nog! Dat jongetje met de broek op zijn hoofd sowieso. Heel leuk idd. Ook je kaarten zijn leuk. Drie stuks maar liefst! Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!