zondag 13 augustus 2023

Challenge Dutch Card Lovers

De zomerstop is voorbij en we gaan weer van start bij de Dutch Card Lovers. Marjan daagt ons uit om een kaart te maken met blaadjes in de hoofdrol maar het mag geen herfstkaart zijn.


Nu had ik een tijdje terug een vriendin te logeren en zij had de set Earthen Textures bij zich. En hier zat een schitterende die van blaadjes bij die ik heel graag wilde gebruiken. Ik had al een idee dat het iets met regenboog kleuren moest worden want ik had zin in iets vrolijks. En ik wilde een slimline kaart. Nu moet ik zeggen dat dit wel een hele grote slimline kaart is want het is op a4 formaat....lol....



En hij is idd vrolijk geworden. Ik heb de kleuren Daffodil Delight, Tahitian Tide, Parakeet Party, Real Red, Pumpkin Pie en Granny Apllegreen gebruikt.De stippen achter de blaadjes is gedaan met een stempel uit de set Quit Meadow en de tekst is van Masterpiece Design. In mijn voorraad vondt ik bijpassende knoopjes en twine.


Ik hoop dat jullie er ook weer zin in hebben en gezellig meedoen met ons.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: