donderdag 3 augustus 2023

Glad Tidings We Bring....

Soms is het heerlijk om een mierzoet kaartje te maken. De set van Cute Companions die ik heb is er zo één met mierzoete afbeeldingen en juist daarom zo leuk. Dit muisje komt uit die set. 

Ik had nog een klein stukje cardstock op mijn tafel liggen en dacht dat leent zich mooi voor een heel klein kaartje. Misschien leuk om bij een Kerst cadeautje te steken.

Op de achtergrond is eerst met Pumpkin Pie de dotjes gestempeld. Die stempel hoort bij de set Quit Meadow. Daarna heb ik hem met de Fern Embossingfolder geembossed. Het kleurwerk is met de Stampin Blends gedaan.





De tekst is ook van Cute Companions en heb ik in stukken geknipt zodat ik hem verspringend kon plaatsen.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

!neke zei

Super cute !!!!
Groeten Ineke