zaterdag 19 augustus 2023

Stamp Impressions Blog Hop Paper Gifts

 




Wij hebben een super leuke Blog Hop bij het Stamp Impressions Team die in het teken staat van papieren cadeautjes. Ik ben heel benieuwd wat mijn collega's bedacht hebben en hoop straks ook weer inspiratie op te doen als ik mijn ronde ga maken.


Ik ben gegaan voor een doosje met mini kaartje en een cracker.



De basis van het doosje is Basic White welke ik in de maat 13.9 cm x 13.9 cm heb gesneden en alle kanten gerild op 4 cm. De maat van de buitenkant is 14 cm x 14 cm en hier heb ik ook alle kanten gerild op 3 cm. Door de buitenkant iets groter te maken past het heel mooi op de binnenkant. De bovenkant heb ik bekleed met het In Color DSP 2023 - 2025 in de kleur Boho Blue. ( geld voor alle projecten ) Er bovenop heb ik een vakje gemaakt waarin je een kaartje kan steken. In mijn voorraad vondt ik nog een leuke houten tekst die er mooi op afsteekt.





Voor de cracker heb ik de Cracker & Treat Box Dies gebruikt. De basis is wederom in de kleur Boho Blue en de buitenrand heb ik nog een keer extra gestanst met Basis White. Ik miste nog iets en dit geeft net dat extra acentje wat ik zocht. En ook hier vondt ik een bijpassende tekst op hout. :)




De bloem op dit kaartje komt uit de set Nature's Prints en heb ik met de bijpassende dies uitgestanst. Deze is ingekleurd met de Stampin Blends.



Al met al vindt ik het best een leuk setje geworden. Wat vindt jij?


Heel veel plezier met de Blog Hop en hopelijk tot snel weer. ;)


Creatieve Groetjes,


Rosalien



1 opmerking:

Fräulein Erdbeerli zei

Love your ideas! I really like monochromatic projects, especially with Stampin' Up! products - they match so perfectly!