donderdag 28 augustus 2014

Herfst/Winter Catalogus Online

Eindelijk mogen we jullie de nieuwe herfst/Winter Catalogus laten zien. Hij staat vol met leuke hebbe dingen, en ik kan er geen genoeg van krijgen....hihihi....Mijn wenslijst is alweer veels te lang. ;)
Hier is de link van de Online versie, dan kan je hem alvast bekijken.






Een van de gave stempels uit de Catalogus is deze die ik gebruikt hebt voor mijn kaartje. Hij heet Endless Wishes. Ik vindt die sneeuwsterren zo gaaf en dan die leuke teksten erbij. Ik ben helemaal blij met deze set. En voor de prijs hoef je het niet te laten want hij kost maar 18,95. :)
Hij is alleen verkrijgbaar in Photopolymer, dat betekent dat hij doorzichtig is zodat je kan zien waar je stempelt.
Ik ben ook helemaal weg van de kleurencombi Pear Pizzaz, Lost Lagoon en Smoky Slate en in combinatie met de All is Calm Washi Tape doet hij het zo gaaf.


Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White.
Stempel: Endless Wishes.
Inkt: Pear Pizzaz, Lost Lagoon, Smoky Slate.
Gereedschap: 3/4 Circle Punch.
Embellishments: Jewels Rhinestones, Washi Tape All Is Calm.




Wil jij ook graag de Catalogus ontvangen met zo'n leuk kaartje erbij?



Stuur een mailtje naar m.zwackhalen@planet.nl  en ik zorg dat hij zo snel mogelijk naar je toekomt. ;)


Mijn vaste Klanten kunnen hem vandaag al in de brievenbus verwachten. :)


En om te vieren dat de nieuwe Herfst/Winter Catalogus  uitkomt verloot ik dit pakketje onder de klanten die een bestelling plaatsen bij mij. Deze Aktie loopt tot 30 September.



Dit pakketje heeft een waarde van 39,90 euro en bestaat uit:

Pakket A4 Cardstock van de In Color Serie 2014-2016 twv. 8,50 euro.
Inktpad Mossy Meadow twv. 6,50 euro.
Stitched Satin Ribbon Mossy Meadow twv. 10.95
Setje Blendabilities Daffodil Delight twv. 13,95 euro.


En vanaf vandaag kan je ook deze gave stempel set gratis verdienen als je bij een Party/Workshop voor 300,00 euro verkoopt. Deze ontvang je naast de gewone Hostess Credits. Dus een extra cadeautje erbij. :) Deze Aktie loopt tot 31 Oktober.
Een paar teksten heb je al voorbij zien komen op één van mijn laatste kaartjes die ik gemaakt hebt, maar je zal er binnenkort vast meer van zien. ;)
Deze set is leuk en speels en heel veelzijdig.
Lijkt het jou ook leuk om een Party/Workshop te  houden? Je weet mij te vinden en ik kom graag bij je langs. ;)
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl





Een hele fijne dag nog.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: