donderdag 3 maart 2016

Een Beetje Voorjaar In Huis

Deze keer heb ik mij heerlijk uitgeleefd op een krans. Deze heb ik bekleed met verschillende soorten mos, takjes, lieveheersbeestjes, etc.
Daarna heb ik met de set Botanical Blooms en Bloomin' Love bloemen en bladeren gestempeld en gestanst. Hiermee heb ik de krans verder versierd.
En bij het voorjaar horen natuurlijk ook vlinders dus met de Bold Butterfly en Butterfly Thinlits heb ik verschillende vlinders uit vellum gestanst.
De kaars heb ik ook mee versierd zodat het weer één geheel wordt.
Je ziet dat je met Stampin Up dus ook een stukje Home Deco kan maken. ;)
Het is weer eens iets totaal anders als een kaart.




Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren om ook eens zoiets te proberen.

Deze krans zal ook op de beurs te zien zijn.


Fijne dag. ;)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: