woensdag 2 maart 2016

Shutter Mini Album

Naar aanleiding van een leuke Tutorial op You-Tube heb ik dit Shutter Mini Albumpje gemaakt.
Hiervoor heb ik als basis Crumb Cake Cardstock gebruikt en Designpapier Botanical Gardens. Deze vind je in de Voorjaars/Zomer Catalogus.
Ik vond deze natuurfoto's die ik bij ons in het bos gemaakt heb er mooi bij passen.
Omdat het papier al vrij druk is heb ik het boekje vrij rustig gehouden.
De teksten heb ik op kurkpapier gestempeld en uit geponst. Wat geeft dat een leuk effect zeg. Deze zal je dus ook in de toekomst vaker voorbij zien komen. ;)
Het kurkpapier heb ik trouwens een tijdje terug bij de Action gehaald. Helaas zie ik het niet meer in  de winkel staan dus ik hoop dat ze hem gauw weer in hun assortiment opnemen.







Wil je dit boekje ook eens maken? Hier vind je de Tutorial.


Heel veel plezier ermee en een fijne dag. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: