donderdag 10 maart 2016

Knotsgekke Kaartendagen Zwolle

Een klein verslagje van de eerste beursdag in Zwolle.
Gisteren had ik de eerste voorbereidingen al gedaan en de kraam grof ingedeeld zoals ik in gedachten had.
Vanmorgen vroeg uit de veren en samen met mijn zus naar de beurs gereden. Daar hebben we alles samen verder opgebouwd en ingericht.
In het begin was het nog rustig zoals meestal op de beurs maar dan begint het te lopen.
Ik moet zeggen het was niet echt druk op de beurs maar er was gelukkig wel veel belangstelling voor SU.
Veel mensen waren er al mee bekend en waren heel enthousiast over de producten.
Er zijn zelfs een paar demo's aan de kraam geweest. Heel leuk. :)
Langzamerhand kwamen mensen workshopjes doen die goed ontvangen werden.
Ook veel complimenten gehad over de kraam en de projecten die ik gemaakt had als voorbeeld.
Dat is wel super om te horen.
Wat veel mensen heel erg jammer vonden was dat men geen SU producten konden kopen.

Hieronder is een kleine impressie van vandaag.


De kraam in zijn geheel.



Natuurlijk moet er even geposeerd worden. ;)

 
 
Het workshopje wat ik bedacht had.
 
 
De winnaar van het vrijkaartje dat ik verloot had kwam ook gezellig met een paar vriendinnen een workshopje doen.
 
 
 
En dit is hun uitwerking geworden.
Het idee van het citroentje die half in en uit het kopje hangt had ik bij één van andere workshoppers opgedaan. Leuk hé?
 
 
 
 
Zo en nu mag ik lekker even met de voetjes omhoog en bijkomen. Vanavond weer op tijd naar bed en dan gaan we er morgen weer tegenaan.
 
Iedereen heel erg bedankt voor jullie  belangstelling, complimenten etc. Ik vond het een super dagje.
Ook mijn zus had het reuze naar haar zin.:)
Bedankt zus voor je hulp, want alleen had ik dit niet kunnen doen. ;)
 
 
 
 
Groetjes Rosalien
 





Geen opmerkingen: