woensdag 9 maart 2016

Weekly Deals

Wat een heerlijke zonnige dag is het vandaag. Zo dadelijk ga ik nog maar even lekker met de hond het bos in.

Morgen begint de eerste dag van de beurs van de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle.
En vanmiddag ga ik een ritje naar Zwolle maken om de kraam alvast in te richten.
Dan zie ik ook meteen of ik morgen nog wat mee kan nemen of dat ik nu al veels te veel mee genomen heb......hihihi....
In de praktijd blijkt dat  je meestal te veel mee neemt dus ik ben voorzichtig geweest vandaag. ;)







En vandaag is het woensdag en dat betekent dat we weer nieuwe Weekly Deals hebben voor jullie.
Dit zijn ze.






Wil je iets bestellen dan hoor ik het graag.
Zondag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit en als je mee bestelt dan zijn de verzendkosten gratis. ;)


Een fijne dag.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: