zondag 24 september 2017

Herfst Tinten

Vandaag start de nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers en de uitdaging is om een kaart of iets anders te maken in herfst tinten.
Ik heb 2 technieken gebruikt op de kaart, namelijk de Baby Wipe techniek en de Eclipse Techniek.
En het resultaat is weer helemaal super.
Wat op de kaart niet goed te zien is dat er een subtiel glitter laagje op het blad en de pompoenen zitten. Deze heb ik met de Winke of Stella ( clear ) aangebracht.




Voor de Baby Wipe techniek heb ik de volgende kleuren refils gebruikt: Pumpkin Pie, Cajun Craze, Crushed Curry, Peekaboo Peach en Wild Wasabi.
Voor de Eclipse techniek heb ik de Large Letter Framelits gebruikt.
Verder gebruikte artikelen zijn : De Pimp a Pumpkin Bundle, stempels Vintage Leaves en Guy Greetings, Crushed Curry Solid Bakers Twine, Glitter Enamel Dots en Early Espresoo Inkpad.


En doen jullie ook weer gezellig mee met ons? :)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat mooi! Ik houd van deze kleuren!!

Stampidoe@gmail.com zei

Zeer mooi geworden en wat ene leuke techniek neem aan de pompoenen met de eclips techniek, nooit van gehoord.