zaterdag 2 september 2017

Musical Season Deel 2

Van de week heb ik jullie een aantal kaartjes laten zien waarbij ik de stempel set "Musical Season"  gebruikt heb.
Dit kaartje is er een variant van.





Natuurlijk kan je deze set behalve voor kaarten ook voor andere leuke creaties gebruiken zoals ik hier gedaan hebt met de Kerstbal.
Ik heb hem aan beiden zijde versierd.





Dat leuke zwarte kantje is eigenlijk bedoeld voor Halloween maar kan zoals je ziet ook voor andere thema's gebruikt worden. ;)
Het glitter lint waarmee ik de strik gemaakt vindt je ook in de Herfst/Winter Catalogus en komt in een setje van rood en silver kleurig lint.



En hebben jullie al een favoriete set ontdekt in de Catalogus?



Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie zwart-wit creaties Rosalien, heel sfeervol.
Lieve groetjes Miranda