woensdag 20 september 2017

Workshop Vintage Stijl

Op verzoek had ik vorige week een Workshop in vintage stijl. De vraag was of ik het doosje op blz. 143 uit de Annual Catalogus kon maken.
Dat was geen probleem dus ik ben aan de slag gegaan en heb er meteen een bijpassende kaart met envelop bij gemaakt.
Zo heb je dus één mooi geheel.
De basis is Very Vanilla Cardstock. Verder is er gebruik gemaakt van de stempel set Falling Flowers,  May Flowers Thinlits en de kleuren inkt Crumb Cake en Soft Suede.



Als presentje voor de workshoppers had ik een doosje in Halloween stijl gemaakt waarin een koetjes reep verpakt zat.
Ik ben stiekem toch wel verliefd op Halloween. :)
Het designpapier en pons vindt je in onze nieuwe Herfst/Winter Catalogus op blz. 53.



De workshop was geslaagd en iedereen ging met een mooi project naar huis.
En de volgende afspraak is alweer gemaakt. Gezellig! :)


Lijkt het jou ook leuk om een workshop bij te wonen of samen met vriendinnen een privé workshop te doen?
Stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en dan plannen we samen een dag in.


Mocht je graag de Catalogus willen ontvangen en heb je nog geen demo dan kan je contact met mij opnemen via het emailadres hierboven. ;)
En dan zorg ik dat er één jou kant op komt.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: