maandag 4 september 2017

Quilted Christmas

Vandaag heb ik gekozen voor een cadeau verpakking.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de Giftbag Punchboard.
Als basis heb ik gekozen voor Blushing Bride en het bijpassende  designpapier heet "Quilted Christmas".
Tevens heb ik de bijpassende framelits gebruikt voor de bloem in het midden van de kerstster.




Zie je ook hoe leuk die Foil Doilies hier bijpassen? Het blijft toch een favoriet van mij.

De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset "December Labels" en deze heb ik met een pons uit gestanst en met een clip vastgemaakt aan de verpakking.
Door  de clip heb ik een stukje lint ( Quilted Christmas 1/4 Ribbon ) geregen en met whisper white bakerstwine vastgeknoopt..


Dit was het weer voor vandaag. ;)



Creatieve Groetjes en een fijne dag,



Rosalien

Geen opmerkingen: