zondag 6 januari 2019

Hieperdepiep Hoera!!

Vandaag is de eerste Challenge van het nieuwe jaar van start gegaan bij de Dutch Card Lovers.
De uitdaging is om een kaart te maken waarbij de achtergrond zelf is gemaakt en vervolgens in strookjes verwerkt.




Ik heb gebruik gemaakt van een stans uit de Swirly Scribbles Thinlits.  ( misschien niet helemaal de bedoeling zo dus kans dat ik een beetje gesmokkeld hebt....hihi....)
Hiermee heb ik uit het Ginham Gala Design papier een paar stroken gestanst in verschillende kleuren.
De uitvallende delen heb ik vervolgens weer terug geplakt bij de andere kleur. Zo ontstaat er weer een leuk patroon. 
De tekst komt uit de Nederlandse Sale A Bration set en heet  : Door Dik en Dun.
Deze heb ik uit gestanst met de Stitched Shapes Framelits.
Verder heb ik een paar sequins uit de Gingham Gala serie erbij geplakt met daarbovenop een rhinestone.
Als laatste een vlinder uit de Gingham Gala Bundle om het geheel op te vrolijken. 
Deze Bundle is ook in het Nederlands te verkrijgen en echt super leuk. :)


En heb je vandaag zin om creatief aan de slag te gaan laat je dan door ons uitdagen en doe gezellig mee met de Challenge. ;)


Tot de volgende keer.


Creatieve Groetjes,


Rosalien


Geen opmerkingen: