woensdag 16 januari 2019

Ik Wens Je Een Heerlijke Dag.....

Met dit kaartje wens ik jullie allemaal een hele fijne dag.


Ik heb de "So Happy Together" stempelset weer tevoorschijn gehaald. Die kikkers blijven leuk. ;)
Als basis voor de kaart heb ik Whisper White Cardstock gebruikt met als mat de kleuren Basic Black en Call Me Clover.
Met de Stampin Blends heb ik de kikker ingekleurd. Dat is zo heerlijk en ontspannend om te doen. Hiermee heb ik tevens de rhinestones ingekleurd zodat het beter bij de kaart past.
De tekst komt deze keer uit de set "Voorjaarswensen".
Het Call Me Clover cardstock heb ik geembossend met de Petal Burst embossingfolder om de kaart wat op te halen.





Vandaag mogen wij weer naar het ziekenhuis waar mijn man weer een rondje chemo krijgt. Deze keer is het een grote kuur dus het wordt een lange dag. ;)


Tot de volgende keer en maak er een gezellige dag van. ;)


Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: