zondag 20 januari 2019

Met Jou Is Alles Zoveel Leuker!

Vandaag hebben we een leuke Challenge bij de Dutch Card Lovers bedacht door Marjan.
Dit is de uitdaging.


Kies  uit de rechterzijde (de warme tinten) van deze kleurencirkel kleuren uit en combineer die met een van de koele kleuren uit de linkerkant. Maak met die kleuren een kaart, het ontwerp is helemaal vrij. Wit en zwart mag je er ook bij gebruiken. 









Ik heb gekozen om de warme geel/oranje tinten te combineren met het koele blauw.






Met de nieuwe Nederlandse set Vlinderdans heb ik random de vlinders gestempeld met Memento inkt en ingekleurd met de Stampin Blends.
De tekst komt uit de set Voorjaarswensen en heb ik opgehoogd met Stampin Dimensionals met daarachter Metallic Thread.
Als accent heb ik Gingham Gala Sequins gebruikt met daarop een Rhinestone die ik ingekleurd heb de Stampin Blends. Zo komen de kleuren van de vlinders weer terug.


De voorbeelden van het Team zijn weer super.
En wij kijken weer uit naar jullie uitwerkingen. :)


Voor degene die benieuwd zijn naar de stempelset Vlinderdans heb ik hier wat informatie.


De set Vlinderdans is los maar ook als Bundle te koop. Zie het overzicht hieronder.
.
Stempel Vlinderdans 149853 - prijs 25,00 euro
Butterfly Duet Punch 148523 - prijs 22,00 euro
Bundle 150602 - prijs 42,25 euro.


Tip:
Bestel je deze Bundle vul het bedrag aan tot 60,00 euro zodat je een gratis cadeau uit de Sale a Bration Flyer mag uitzoeken. 
Het prachtige Botanical Butterfly designpapier of de Butterfly Elements passen hier heel mooi bij.
Of ga je toch liever voor een leuke stempel of combo pack lint ?





Dit filmpje geeft een mooi overzicht van de  Sale a Bration producten.
Veel kijkplezier.







Maak er een fijne dag van.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: