dinsdag 8 januari 2019

Peter Rabbit

Toen ik door de Voorjaars Catalogus bladerde kwam ik op blz. 30 terecht en ik ging even terug in de tijd.
Kennen jullie die leuke afbeeldingen nog van Peter Rabbit van Beatrix Potter?








Ik vond en vindt ze nog steeds heel erg leuk en zo knap getekend.
En deze stempelset genaamd "Fable Friends" op blz. 30 deed mij meteen aan Peter Rabbit denken.
Deze stempel wilde ik dus heel graag hebben. Ik heb hier een paar kaartjes mee gemaakt en vandaag laat ik jullie de eerste zien.
Hieronder zien jullie de stempelset Fable Friends waar ik zo verliefd op werd. :)






Voor dit kaartje heb ik Whisper Narrow Note Cards and Envelopes gebruikt.
De binnenkant van de envelop heb ik bekleed met het Gingham Gala Designpapier.
De afbeelding is gestempeld met Memento Tuxedo Black en ingekleurd met de Stampin Blends.
Als accent heb ik een paar  Gingham Gala Adheseive Backed Sequins  op de kaart gedaan met daarbovenop een Pearl uit de Share What You Love serie.


Dit is een heel simpel kaartje dat iedereen kan maken met een super leuk resultaat.



Eind van de week wil ik een bestelling de deur uit doen. Wil jij iets mee bestellen laat het mij dan voor vrijdagavond 18:00 uur weten.
Je hoeft hier echter niet op te wachten want je kan ook je bestelling rechtstreeks vanuit het SU magazijn laten bezorgen.

Niet vergeten:
Bij een bestelling van elke 60,00 euro die je besteed mag je een gratis artikel uit de SAB Flyer  uitzoeken. 

Of:
Wil je gebruik maken van de super leuke Instap Aktie van SU dan vertel ik je er graag alles over.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: