zondag 6 oktober 2019

Condoleance Kaart


Vandaag kregen wij het trieste nieuws te horen dat onze overbuurman overleden is.
We wisten dat het slecht ging met hem maar als het bericht dan komt schrik je toch.
Ik had geen condoleance kaarten op voorraad dus ben ik vanmiddag aan de slag gegaan met de set Puur Natuur.
Ik heb de kleuren Night Of Navy en Whisper White gebruikt en er een simpele strakke kaart van gemaakt met bijpassende envelop.
Met de Stitched Rectangles Dies heb ik de afbeeldingen en de mat uit gestanst.





Niet echt mijn favoriete kaart om te maken maar soms toch nodig.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

gerrie zei


Prachtige kaart geworden Rosalien. Kan me voorstellen dat je schrikt, je weet dat iemand slecht is, maar als je het dan hoort, sta je er echt bij stil.
Groetjes, Gerrie.

gerrie zei


Prachtige condoleancekaart Rosalien, inderdaad je verwacht het overlijden en als het dan echt gebeurt dan schrik je toch.
Groetjes, Gerrie.