dinsdag 29 oktober 2019

You're So Cool!

En cool zijn ze zeker deze pinguïns. Dit was één van de eerste sets die ik kocht uit de Winter Catalogus, ik was er meteen verliefd op. :)

Dit is de laatste set van 3 kerstkaartjes die ik met de In Color kleuren gemaakt hebt en met hetzelfde lay-out.







De afbeeldingen zijn heel licht ingekleurd op de schaduw plekken met de Stampin Blends.
Dat geeft net dat ene subtiele accentje.


Dit is de stempelset die ik gebruikt hebt. Hij heet Playful Pinguïns en kost 27,00 euro.
Mocht je deze set willen bestellen dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Ik help je graag.





Een fijne dag.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Oh wat zijn ze snoezig deze pinguins. De set was mij nog helemaal niet opgevallen maar hij is inderdaad geweldig leuk!!