zondag 13 oktober 2019

Halloween Kleuren




Vandaag gaat de nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers van start en deze keer is de uitdaging om je te laten inspireren door de Halloween kleuren pallet.
Je mag een Halloween kaart maken als je wilt maar dat hoeft niet.

Ik heb mij laten inspireren door de kleuren en 3 dames gestempeld uit de stempelset "Beautiful You" .
De kleuren inkt die ik gebruikt hebt zijn : Pumpkin Pie, Granny Apple Green en Gorgeous Grape.
De tekst heb ik gemaakt met de Baby Wipe techniek. ( Klik op dit linkje en Dawn laat jullie zien hoe het werkt. ) Heel leuk om te doen. ;)





Om het geheel een beetje speels te maken heb ik aan de 2 tegenovergestelde kanten de hoeken schuin afgeknipt.
Op de hoed heb ik een bloemetjes uit de Gingham Gala Sequins set geplakt.



En omdat ik toch bezig was heb ik dit kaartje ook nog gemaakt met de Baby Wipe techniek en tevens de binnenkant gedaan.
Deze kaart is gemaakt met de stempel "Beauty Abounds". Ook een prachtige set.
Met Versamark heb ik de tekst gestempeld en met White Embossingpowder verhit.
De Rhinestones heb ik met de Stampin Blends in bijpassende kleuren ingekleurd.







Ik hoop dat wij van het DCL Team en onze Gastdesigner jullie kunnen inspireren om ook aan de slag te gaan en mee te doen met ons. Neem zeker een kijkje op ons blog en kijk je ogen uit naar de schitterende voorbeelden van iedereen.


Een fijne dag en bedankt dat je langs kwam. :)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

gerrie zei


Hele leuke kaart geworden met deze dames. Vindingrijk van je, had ik niet opgekomen, maar hij is erg leuk.
Groetjes, Gerrie.

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke frisse kaartjes Rosalien! Gaaf techniekje heb je gebruikt.