zondag 20 oktober 2019

Rolodex


 Ik ben verliefd...…. ja echt waar op dit prachtige papier van Stampin Up genaamd  "Feels Like Frost".
Je kan er zoveel leuks mee doen en het is weer eens totaal iets anders als het traditionele kerstpapier.
Ik heb er al een paar kerstkaartjes mee gemaakt en deze zal je de komende tijd wel tegen komen op mijn blog maar vandaag wilde ik eens iets heel anders doen.
Ik heb een Rolodex waar ik nog niks mee gedaan had. En dit papier is harstikke leuk om hiervoor te gebruiken.
Ik heb een aantal Rolodex kaartjes gestanst uit "Thick Whisper White Cardstock" en uit het "Feels Like Frost" designpapier.




En het eerste kaartje is aangekleed met de stempel set "Beautiful You".




En de achterkant ziet er zo uit.



En zo wil ik alle kaartjes leuk aankleden met een leuke afbeelding of tekst.
Het staat ook nog eens heel gezellig op mijn bureau. :)


Het gaat trouwens hard met het designpapier want ik ben er bijna doorheen. Dat wordt een nieuw blokje bestellen. ;)
Hebben jullie ook een favoriete designpapier waar je geen genoeg van krijgt?




Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

gerrie zei


Wat heb je dat gaaf gedaan Rosalien, het papier is ook zo prachtig, maar dit is echt een super idee.
Groetjes, Gerrie.